تور های لحظه آخری کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش : جاذبه های گردشگری کیش،پارک دلفینهای کیش

یاشار جنگروی

تاریخ طرح پرسش : 1396/04/15

 

پرسش : درود ، ممنون میشم در مورد جاذبه های دیدنی کیش نظیر پارک دلفینهای کیش در تور کیش زمستان به من توضیح دهید؟

پاسخ : با درود، مجموعه تفريحي پارک دلفين با مساحتي بالغ بر صد هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است.

در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان یا گردشگران تور کیش بهار مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند و مهیج ترین نمایش هایی که در دنیا بی نظیر است ديدن كنند. در مجموع بیست و یک پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم هجده هزار متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين بالغ بر صد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد) در تور کیش نوروز، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از بیست و پنج گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاک آن در نوع خود بي‌نظير  است.

بازديدكنندگان در مجموعه پارک دلفین توسط اتوبوس قطاري به پارک پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند. ساعات كار مجموعه پارک دلفین همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰ می باشد.

 

پارک دلفينهاي كيش

پارک دلفينهای كيش

 

پرسش: نرخ هتل تماشا کیش,نرخ 6 نفر هفته جاری

مهیار مسلمی

تاریخ طرح پرسش : 96/04/12

 

پرسش : بابت اطلاعات خوب سایتتون تشکر دارم در رابطه با قیمت هتل تماشا و تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 نرخ ها رو اعلام نمایید برای دو خانواده سه نفره برای همین هفته جاری ممنون میشم سریعتر زحمت پاسخ رو بکشید .

پاسخ: با سلام ، هتل تماشا کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در سال 1377 بنا شده و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان تور کیش بهمن بازسازی شده است.

هتل تماشا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و بازار قرار دارد. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه و با بازار حدود هشت دقیقه فاصله دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل تماشا کیش ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد و این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت دو و سه و چهار و پنج تخته می باشد و حدود 22 پرسنل دارد.

هزینه اقامت در هتل تماشا برای کودک دو تا پنج سال هفت هزار تومان و بالای پنج سال به اندازه یک شخص بالغ محاسبه می شود. حداقل نرخ هتل تماشا کیش در پایان همین هفته جاری با خدمات صبحانه ، نهار ، استقبال فرودگاهی برای هر نفر 395 هزار تومان می باشد.

قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته و تور کیش نوروز متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری تور کیش فروردین دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل تماش کیش برای میهمانان تور کیش شامل : سرو صبحانه ، نهار و شام ، ترانسفر رفت ، رستوران ، لاندری ، ماهواره ، پارکینگ ، کافی شاپ ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی ، آسانسور و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل تماشا بازدید نمایید.

 

 

 هتل تماشا کیش 

هتل تماشا کیش 

 

پرسش : جاذبه های گردشگری کیش،روستای باغو کیش

ساسان قلی زاده

تاریخ طرح پرسش : 96/04/12

 

پرسش : با سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد جاذبه های گردشگری کیش که میتوان در یک سفر دو روز بازدید کرد، نظیر روستای باغلو کیش توضیح دهید؟

پاسخ : با سلام ، ساکنان کیش صدها سال پیش در سه منطقه روستایی واقع در بخش های شمال شرقی، شرق و جنوب غربی از جزیره زندگی می کردند و روستاي باغو یکی از روستاهاي قديمي كيش است و در جنوب غربی این جزیره واقع شده است. حاصلخيزي اين روستا در بين بوميان اين منطقه زبانزد است. امروزه این روستاي حاصلخیز به جز چند خانواده ی دامدار، سكنه ي چنداني ندارد. گذشته از جمعيت بومي، طايفه اي غير بومي به نام گودار (گودر) در جنوب شرقي اين روستا مستقر شده اند كه داراي رنگ پوست تيره و لهجه اي خاص مي باشند. اين طايفه، اغلب به كار رامشگري و نوا زندگي و شكار روزگار در تور کیش تعطیلات نوروز 97 مي گذرانند.

اين منطقه، بسيار سرسبز بوده و انبوهي از انواع درختان بومي آن را در بر گرفته است. درختان اين منطقه، درختان لور زيبايي است كه سال ها، طراوت بخش اين مكان بوده اند. به منظور بهره برداری از این روستای قدیمی، پارک دلیران در زمینی به وسعت شصت هکتار در این منطقه احداث شده است.

جالب است بدانید علت نامگذاری این روستا یعنی همان باغو، به این دلیل است که در این روستا و تور کیش اردیبهشت ماه 97 ، پیرزنی ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو از زمان پرتغالیها در کیش و در این روستا زندگی می کرده است. اين منطقه به نام افسانه ي ننه باغو شهرت دارد.

از اماکن جالب این روستا مسجدی به نام محمد است که بر روی دیوار این مسجد سال ۸۸۱ هجری قمری درج شده و گواه قدمت زندگی در این روستای زيباست. باغو از آبادی‌های کهن تور کیش است كه اين روزها، در مسیر توسعه جزیره محو شده ولي هنوز از آن اصالت كهن و زيبايي نشاني دارد. بر اساس اسناد موجود، اين منطقه، به دوران پيش از قاجاريه مربوط مي شود.

شما با تهیه گشت دور جزیره کیش میتوانید بخشی از جاذبه های کیش را در مدت کوتاهی بازدید نمایید. گشت ویژه دور جزیره زیبای کیش، یک عصر رویایی برای شما خواهد بود. بازدید از درخت سبز ، شهر حریره ، بندرگاه کیش ، آب انبار کیش ، سفین ، کلبه هور ، کشتی یونایی و دماغه کیش از برنامه های گشت دور جزیره کیش می باشد که در یک عصر خاطره انگیز با عبور از جاده جهان به پایان خواهد رسید.

سایر جاذبه های کیش :

سواحل ماسه‌ای، اسکله تفریحی، جاده کرانه، پیست دوچرخه سواری، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، رویال راک کیش، ورزشهای دریایی کیش، درخت لور، گذر هنرمندان، نخلستان باغ بهشت، پارک دلفین، بوستان آهوان، پایاب کیش،کشتی یونانی، مجموعه آکواریوم، روستای باغلو کیش، آب انبار مجموعه ورزشی المپیک با انواع زمین های ورزشی فوتبال، تنیس، استخر، والیبال، بسکتبال، شطرنج، اسکواش، بیلیارد، بولینگ مریم و دها مکان دیدنی دیگر می توان یاد کرد.

 


روستای باغلو کیش

 

پرسش : تور لحظه آخری کیش,هتل 3 یا 4 ستاره

فرهاد بااصل

تاریخ طرح پرسش : 96/04/11

 

پرسش : با سلام ، تور لحظه آخری کیش هتل های سه یا چهار ستاره برای جمعه 16 تیر ماه می خواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

 پاسخ : با سلام ، مسافر گرامی رزرو تور کیش نوروز 97 برای تاریخ در نظر گرفته شده با خدمات صبحانه ، استقبال فرودگاهی و پرواز رفت و برگشت حداقل نرخ هتل های سه ستاره 360 تومان و برای هتل های چهار ستاره 430 تومان می باشد.

قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات کامل تور کیش بهار و برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش مشورت نمایید.

 

 تور کیش  هتل  پانيذ

تور كيش هتل پانيذ

 

 





:: برچسب‌ها: تور های لحظه آخری کیش,جاذبه های گردشگری کیش, رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,رزرو هتل و بلیط کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش,معرفی تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی